CUVÂNTUL SCRIITORULUI

14 August 2011

Motto: “ Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,/ iau cuvintele şi le-nec în mare./ Şuier luna şi o răsar şi o prefac/ într-o dragoste mare”( Nichita Stănescu )

Uşa face economie de aer şi stă încă deschisă, pentru a fi martor la procesul de dinăuntru. Am trasat cu creta miezul nopţii, l-am decupat pe o coală A4 şi acum îl elogiez printre firimiturile de pe birou.. Scaunul e poziţionat strategic lângă oglinda de Albă-ca-Zăpada, iar bibeloul de pe etajeră devine din ce în ce mai fotogenic. .Mă dezbrac de cotidian şi îmi sprijin tâmplele pe o pernă ce încă miroase a ACASĂ. Am plătit biletul spre Nicăieri fără reducere de student, fără timp şi spaţiu incluse. Sunt un punct modest ce are la picioare nemurirea într-o lume moartă şi care împleteşte cu fire de mohair propriul univers..Îmi las mintea să bată cele mai ascunse coclauri, îmi invoc dorinţa de a exploata cele mai înalte culmi, pentru că de data asta Eu decid ce, cum, unde, când..Mă simt o copie fidelă a Vitoriei Lipan care se ghidează după propriile semne pentru a surprinde adevărul absolut..În lumea asta care nu cuvântă, Eu sunt deopotrivă Creatorul si Creaţia..

Inspir..îmi las somnul să cotrobăie sertarele prăfuite ale misterelor; îmi las imaginaţia să prindă aripi fără să aibă nevoie de RedBull..îmi simt trupul din ce în ce mai uşor ca într-o terapie de relaxare fără scop şi rezultat..Pot alerga prin multitudinea de stele, le pot cânta la chitară Für Elise şi mă pot aplauda singură..Pot înota printre lebede rafinate , mă pot lua la întrecere cu vântul care fluieră mai tare; pot juca ”Nu te supăra, frate!” de una singură, pot fi pagină de carte..toate particulele de vis stau sub semnul verbului “a putea”..eu pot!..tu poţi?

Expir…coapsele fine îşi înregistrează senzualitatea ..simt cum luminile ștrengare îmi împletesc sentimente din flori de “nu mă uita”..pleoapele umede îşi fac tura de noapte şi stau la taifas cu “Poveştile nemuritoare” din bibioteca bunicii. În aer mistuie o aromă de levănţică, iar tăcerea apăsată parcă ar vrea să mai spună încă ceva…TOTUL face parte dintr-o lume paralelă în care pasiunea este elementul central, în jurul căreia se face focul de tabără..Sunt o mică Odisee aflată în curs de scriere pe un ritm allegro menită să îi instige pe cei ce doresc linişte interioară.. eu vreau!..tu vrei?

Inspir..
Expir..

Lasă un răspuns

