From D.

3 Noiembrie 2011

Ploaia măruntă biciuie timid piatra și metalul și oamenii. Fără milă, fără discernămînt, cu consecvență, cu indiferență. Șiraguri de lacrimi de cer se scurg pe albul peretelui de oțel care zădărnicește hotărîrea Naturii de a mă pedepsi pentru durerea surdă de cîndva, din sufletul de fată al unei Femei pentru care simt. Dar lacrimile din interiorul EI nu mai amplifică durerea lipsei a ceea ce nu a încetat să-i aparțină, ci explodează în miliarde de confetti ce colorează lumina blîndă a sîmburelui de fruct de abea copt, știut numai de mine.

Întunericul se rupe, ritmul afon este acoperit decisiv, strivit cu năvălire profundă de ecouri… Flagelarea lichidă continuă supliciul nevinovaților care își cîștigă uzufructul de „a trăi”. Contemplu această nedreptate pe care o cauzez și dau voie Mamei să treacă prin albul de oțel, prin roșul de doc, să-mi lovească sinele de sub carne. Carnea dispare, docul dispare, oțelul dispare, nu mai rămîn decît eu, pată de semiumbră în vîrtejul de întuneric și ace de apă. Da, știu, am fost brutal. Da, știu, am fost nepasător. Da, știu, am fost crud. Da, știu, am fost eficient. Da, știu, am fost… eu…

Eu… Eu sînt. Eu simt. Eu simt pentru că sînt? Eu sînt pentru că simt? Daca eu sînt și EA este, iar eu simt, atunci… EA simte? Daca EA simte, atunci… ?

Pic, pic, pic… un secundar imprecis măsoară sub streașină neîndurarea, în timp ce îmi mînjesc hîrtia virtuală cu stropi din cascada de gînduri de sub care încerc în zadar să mă ridic… Pic, pic, tic, Tec, Teo, Teo, Teo, Teo…

Un răspuns to “From D.”

Lasă un răspuns

