Despre o iubire pierdută

6 septembrie 2013

..sau despre mine..eu, cea bună şi rea..eu, care stau dincolo de un ecran timorat şi împletesc cuvinte printre caramele şi agrafe de păr..eu, cea vorbăreaţă şi serioasă..eu, care alunec printre oameni, cucerindu-le sufletul şi poliţa prin care nu mai plec de acolo…eu, cea naturală şi aranjată..eu, care port încă papuci roz cu văcuţe şi care îmi iau la rost câteodată cearcănele..eu, cea caldă şi dură..eu, care sfidez nuanţele sentimentelor prin arome de levănţică şi ciocolată de casă..eu, dulce şi afurisită..eu, care privesc lasciv cuiul din perete, fără a avea vreo mustrare de conştiinţă faţă de calendarul pripăşit în taină pe dulap..eu, cea morală şi rebelă..eu, „mlădiță tânără cu rod preafrumos care, râvnă din tinerețe având, cu mare evlavie iubesc”. ..eu, care nu mai sunt a ta..

Însă o să păstrez acest munte, care până la urmă a încăput în lumea mea..

Lasă un comentariu