What a girl wants, what a girl needs…

15 Septembrie 2013

Lucruri simple..lucruri noi capabile să aprindă lumina în nenorocitul ăla de mausoleu insalubru numit generic “suflet”..lucruri variate ce pot modela pomeţii lucioşi ai unei entităţi care simte..lucruri pasionale din cale-afară ce nu cunosc nici trecut, nici viitor, ci un colţ de zâmbet ce se vrea sărutat sub cine ştie ce plop fără soţ..
…simple lucruri..pentru o femeie simplă..nu vreau spoturi publicitare, nu vreau declaraţii pe preşul de la intrare, nu vreau să ardă Troia pentru Elena din mine, nu vreau să levitez într-un balon de săpun, nu vreau să beau apă minerală din diamante, nu vreau prieteni vanitoşi făcuţi din plastilină, nu vreau să conduc lumea dincolo de Lună, nu vreau bretele pentru fixarea creierului, nu vreau să păşesc într-un aeroport de bancnote, nu vreau să îmi clonez eleganţa în perdelele din Hilton, nu vreau roboţi ce îmi scapă degetele printre inele, nu vreau un timp proaspăt scos din congelator, nu vreau un zeu care nu mă simte..
…simple lucruri…pentru un bărbat simplu..un oarecare ce vrea să mă iubească fără să ceară tribut, ce vrea să mă găsească oriunde m-aş ascunde, ce vrea să îmi desfacă toate fermoarele din interiorul meu, ce vrea să adorm la el în şosete, ce vrea să merg la cumpărături în jurul lui, ce vrea să se uite la televizor cu ochii spre mine, ce vrea să deschidem şampania aia scumpă fără vreun motiv anume, ce vrea să mă împiedic la el în aşternuturi, ce vrea să-mi aranjez bretonul cu mâinile lui, ce vrea să mă răsfeţe în timp ce dau cu aspiratorul, ce vrea să-mi dea papucii doar pentru a nu călca pe cioburi, ce vrea să-mi studieze glezna când vorbesc prea mult, ce vrea să îmi muşte delicat lobul urechii când sunt chemată la telefon, ce vrea să fie spontan când eu am uitat ce am plănuit, ce vrea să mă protejeze când s-a oprit curentul, ce vrea să-mi sprijine umărul atunci când gândurile sunt prea grele, ce vrea să îi surâd deşi i-am dat bătăi de cap întreaga dimineaţă, ce vrea să ajung la serviciu cu bluza puţin mototolită şi coafura răvăşită, ce vrea să înţeleagă personalitatea mea uneori îndoielnică, ce vrea să îmi dau prosopul mai jos când îmi număr aluniţele, ce vrea să mă înveţe cum funcţionează o bormaşină dacă sunt de-a dreptul interesată, ce vrea să mă ajute să fur zarzăre din grădini străine, ce vrea să mă tot vrea exact aşa cum sunt..naturală, zâmbitoare, uneori stângace, pusă pe şotii, nu mereu cu “vino-ncoa”, simpatică sau încruntată, naivă şi leneşă, uneori posesivă, răbdătoare şi fragilă, romantică sau sălbatică, cu fondante pe masă şi fericire pe chip..
Lucruri simple…ale naibii de simple..

Lasă un răspuns

