Deviaţie de sept(embrie)

18 Septembrie 2013

Pe ceas arată septembrie..melancolii efervescente mă invită iar în blues-ul lor fermecat, acelaşi blues de anul trecut…şi de anul existent înaintea anului trecut..mă scurt-circuitează atâtea amintiri, încât plasturii şi-au luat jucăriile şi au plecat spre închisori mai bune..trăiesc un déjà-vu..sau sunt eu însămi un déjà-vu..nimic să încălzească termopanele, nimic să atingă scoicile de pe fund..de pe fundul mării..de pe fundul mării halucinante care şi-a prins geamandura de creierul meu..de creierul meu alunecos şi chiulangiu..parodiez vântul care se preface musafir pe scena asta mentolată şi ursuză numită incomplet “soartă”..elogiez miile de semne de întrebare ce îmi rod cablurile minţii şi mă determină să tot adaug încă unul…scot stick-ul din calculatorul sentimentelor şi mă învelesc cu trecut..

Pe ceas arată septembrie..(ne)bun ceas! autumn-7

Lasă un răspuns

