Vă rog, aplaudaţi!

22 Septembrie 2013

Nu e loc de îndoială..fericirea există!..şi există rău de tot! Nu ai cum să nu o recunoşti când simţi o exaltare ce tot insistă să te acapareze..

Totul în viaţă are drept schelet echilibrul..raportându-ne la el, ne dăm seama dacă am depăşit linia în sus sau în jos..cercetăm suferinţa, cercetăm satisfacţia, deopotrivă..matematic, “n”-ul de toate zilele devine “n+… “sau “n-…“ şi oricât ne-am strădui, guma de şters tot şomeră rămâne..

Asta-i explicaţia pentru care există cupluri de cuvinte în antiteză..nu e bine fără rău, nu e nou fără vechi, nu e rece fără cald, nu e stânga fără dreapta, nu e soare fără ploaie, nu sunt eu fără sentimente..şi cum acest statut constant îşi face bine treaba, apare la un moment dat ceva ce îi fură vâslele sau îi mai dăruieşte încă o pereche..şi brusc, simţi! Acest factor perturbator al echilibrului, fie el negativ sau pozitiv, are onoarea de a mişca ceva în interiorul tău, fără să îţi fi dat vreo invitaţie în avanpremieră..plângi sau râzi, eşti deprimat sau maniacal, asculţi o piesă tristă sau dai bairam cu vreo salsa..indiferent cum arată propriul ADN, nu există om de la dinozaur încoace să nu realizeze că ceva s-a schimbat în el..în ce fel, nici nu mai contează, atât timp cât frâiele îl fac să nu mai stagneze..

Ei bine, de data asta sunt pe tărâmul poveştilor, chiar dacă l-am putea numi obiectiv “tărâmul celălalt”..a trecut şi pe la fereastra mea senzaţia aceea de împlinire totală, de frumuseţe..frumuseţe fără bătrâneţe..a trecut spontan şi fără claxon, iar de data asta am fost acasă..ciudat, foarte ciudat..

Nu mă deranjaţi, deoarece acum imortalizez momentul..încerc să aduc sus-numita fericire în zona de normal şi să fac din ea o obişnuinţă..şi peste câteva clepsidre terminate, ştiu că fericirometrul meu o să însoţească mercurul din ce în ce mai sus..la fel de brusc..tot pe nepusă-masă..nu e loc de îndoială!

Anunţ pentru Clubul Fericiţilor Anonimi: Sunt Teodora şi au trecut câteva ore de când sunt euforică!..Vă rog, aplaudaţi!

Lasă un răspuns

