Cândva

27 Septembrie 2013

Vineri seară..deschid laptop-ul şi îl las să mă surprindă, dar îmi cere aceeaşi afurisită de parolă ca de fiecare dată..şi tot ca de fiecare dată, mă conformez..sunt îngheţată într-un plictis total, ce pleacă de la respiraţie şi se termină cu mişcatul degetelor pe tastatură..Fie, de data asta folosesc Lucida Console, 12. Un biscuite dietetic pe masă, uscătorul de păr pe noptieră, rimelul undeva pe gresie, eu..undeva pe o pernă..fără fulgi..şi eu, şi perna..mi-aş număra găurile de la cureaua roşie, cu condiţia să existe..şi ele, şi cureaua..

 

Frigul se strecoară tacit prin toate suburbiile geamului, fentându-mă cu plata chiriei..iarăşi..dar sunt prea omogenă să îi arăt degetul mijlociu..îl păstrez pentru mascarade din altă epocă..de data asta, nu sunt om..sunt femeie..o femeie cu un viitor sau un viitor cu o femeie..sunt comutativă..

 

De vină este fraierul ăsta de telefon care nu ştie să nu sune..un singur lucru a învăţat să facă şi, culmea tupeului..îl face bine..nu e bun de politician..curat murdar!..mă atinge cu acul găsit în carul cu fân..apasă sarcastic pe play şi-mi falsează trăirile în Piaţa Posterităţii..

 

Cândva, cineva mi-a dăruit o portocală…cândva, nasturii erau făcuţi să fie daţi jos, iar chitara din colţul vesel îmi servea drept suport de clame..mirosul de mămăligă arsă poftea la zâmbete fabricate live şi muzica din vecini era făcută pentru dragoste..cândva, cineva şi-a închis servieta şi m-a luat de mână..mi-a adus prima cafea acasă, pentru că refuzam să mi-o doresc..ne-am dus la teatru pentru a mai da jos câte vreo mască..ne-am reglat ceasurile ca să ştim cum să nu ne coordonăm, pentru că telepatia era zdrobitoare..cândva, cineva mă învelea când eu agitam din picioare..îmi dădea undă verde vorbitului, doar pentru a mai râde puţin de mine..mă săruta când aveam probleme cu prelungitorul..mă imita când uitam să închid frigiderul..mă dansa în timp ce preparam o supă cu tăiţei…mă iubea când mă opream în mijlocul unui banc pentru a-i povesti cum arătau roşiile de pe tarabe.. cândva, erau multe braţe mândre în jurul gâtului meu…cândva, cineva ştia cine sunt şi de ce scriu astăzi aceste rânduri..cândva, dar nu de data asta…acum nu sunt femeie..

 

..cândva, iubeam şi eu..un om..un bărbat..un bărbat cu un trecut, dar nu un trecut cu un bărbat..el nu e comutativ..

Lasă un răspuns

