Timp Nimeni

9 Octombrie 2013

Sunt o tentativă de Benjamin Button..organismul ca întreg mai racolează câte o lumânare pe tort în fiecare an..mintea însă merge precum racul, înapoi..am fost un copil matur, acum mă vreau un adult non-matur (nu imatur)..mă vreau Peter-Pan..atunci nu credeam în Moş Crăciun..acum vreau să cred..ba mai mult, vreau să îi fac şi pe ceilalţi să creadă..atunci preferam să citesc ziare în loc să tund păpuşile..acum prefer să nu fi aprofundat atât de multe şi să mai desenez cu creta pe asfalt şotroane şi libelule..atunci înţelegeam crizele politice, iar acum mă interesează doar despărţirea lor în silabe..atunci mă uitam la documentare despre perpetuarea speciei plus sau minus acţiunile lui Hitler, acum dau Play la desenele animate şi mă transform în Cenuşăreasă..

..înainte aveam timp..acum nu mai am..Nimeni nu mai are..e un subiect tabu răsturnat..toată lumea vorbeşte despre el, dar Nimeni nu-l face..şi tot Nimeni nu îl înţelege..l-au consumat în avans strămoşii noştri prin picturile rupestre..nu ştiau că focul doare, dar ştiau de promoţii cu “iei un timp, primeşti încă unul gratis”..oamenii erau negustori încă de atunci..poate asta însemna de fapt trocul: eu îţi dau o piele de căprioară, tu îmi dai timp..eu îţi ofer un peşte crud, tu îmi oferi timp..eu îţi dau femeia mea, tu dă-mi timp..barba lungă şi pletele alea nu erau pentru vreo revistă de istorie..erau contururi ale unor minţi agere care au creat propria lor istorie pentru revistele de acum..şi tot acum şi tot noi alegem să adulmecăm chiloţii coniţei Drăguşanu, actuală Slav, în loc să ni spălăm pe ai noştri..şi nu în public..câteodată mă întreb care variantă e mai bună: să trăim într-o perioadă nedezvoltată în care luptăm să devenim dezvoltaţi sau într-una dezvoltată în care alegem să fim tot nedezvoltaţi? Şi, bineînţeles, asta se va vedea în timp..A, deja zici că se vede? Normal, dar cine are timp să schimbe ceva? Tot Nimeni..

Lasă un răspuns

