Reactualizare CV

29 Octombrie 2013

Acum. Nu în 4 minute, nu mâine, nu peste 10 ani de la terminarea facultăţii, nu în viitorul depărtat..fix acum. Ascut creionul acela ros şi îmi semnez condica. E ultima strigare la licitaţia deciziilor şi am mai multe pancarte cu care să joc..şi mai multe mâini..dar un singur punct aplicat înaintea unei noi majuscule..am ales să las prezentul în faţa scării, unde interfonul nu îi recunoaşte amprentele şi unde mâncarea maidanezilor nu îi alină nevoile..am ales un centru de reabilitare a eu-lui, un nou program prin satelit care să funcţioneze doar de acum încolo..fără telecomandă şi fără volum..am ales să fiu un pieton ce-şi duce proaspeţii pantofi spre un alt prag..am ales să şterg cu acetonă petele din suflet şi să aduc peste ele o altă nuanţă de ojă..roşul m-a durut cel mai tare..renunţ la iubiri imposibile şi tumultoase, renunţ la tot ce a devenit toxic..apăs butonul de Restart şi schimb parola..de acum, eu sunt singurul administrator..de mâine, se fac noi angajări..de mâine vreau să măzgălesc un nou capitol..after all, I’m a fairytale princess..

Lasă un răspuns

